BURMISTRZ BRZESKA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO/A PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM W BRZESKU, ul. GŁOWACKIEGO 51, 32-800 BRZESKO/
JEDNOSTCE ORGANIZACYJNEJ GMINY BRZESKO*
podinspektor (1 etat)
w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunalnej
Data ogłoszenia: 11 lipca 2016 r.Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku elektrycznym, budowlanym lub ochrony środowiska. 1. Wymagania niezbędne:A) obywatelstwo polskie,B) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,C) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,D) cieszy się nieposzlakowaną opinią,E) udokumentowane min. 12 m-cy doświadczenia zawodowego w branży na stanowisku zgodnymz wykształceniem kierunkowym lub w administracji samorządowej.F) znajomość ustaw: prawo energetyczne, prawo budowlane, kpa.G) biegła znajomość obsługi komputera (WORLD, EXCEL),- 2. Wymagania dodatkowe:
- 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym oświetlenia dróg na terenie Gminy (krajowych,
- c/ realizacja inwestycji w zakresie oświetlenia ulic,
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym cmentarza komunalnego, a w szczególności:
- Prowadzenie spraw związanych z remontami chodników, a w szczególności:
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowicy przy ul. Głowackiego 40, a mianowicie:
- Współdziałanie z policją przy likwidacji nielegalnych placów targowych.
- Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskieji Komisji Rady.
- Przygotowywanie sprawozdań, ocen bieżących analiz i informacji o realizacji prowadzonych zadań.
- Organizowanie i przeprowadzanie przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi w oparciuo ustawę prawo zamówień publicznych.
- Przyjmowanie stron, udzielanie im wyjaśnień i informacji oraz załatwiania postulatów przekazywanych do rozpatrzenia.
ZARZĄDZENIE NR 179/2016
BURMISTRZA BRZESKA
z dnia 11 lipca 2016 r.
w sprawie wszczęcia procedury naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunalnej. Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2016, poz. 446, w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016, poz. 902) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalneji Ochrony Środowiska, Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunalnej.2. Ogłoszenie o naborze na stanowisko, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.§ 2.
Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wyżej wymienione stanowisko powołuje się Komisję Rekrutacyjną zwaną „Komisją” w następującym składzie:- Pan Stanisław Sułek – Sekretarz Gminy – Przewodniczący Komisji
- Pan Bogdan Dobranowski – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i KomunalnejKomunalnej – Członek Komisji
- Pan Henryk Piela - Kierownik referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska– Członek Komisji
- Pani Iwona Owca – Kierownik Zespołu ds. Kadr- Sekretarz Komisji
§ 3.
1. Postępowanie przed Komisją jest jednoetapowe.2. Nabór obejmuje rozmowę kwalifikacyjną, której celem jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem oraz z weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.3. Szczegółowe zasady postępowania Komisji określa Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Brzesku oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Brzesko wprowadzony Zarządzeniem Nr 288/2009 Burmistrza Brzeska z dnia 01 grudnia 2009 r. z późn. zm.§ 4.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Kierownikowi Zespołu ds. Kadr.§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.