Aby uzyskać profil zaufany należy:
- założyć konto na https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
- złożyć wniosek o profil zaufany
- potwierdzić dane w punkcie potwierdzającym
USTAWAz dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Art. 20c. [Podmioty potwierdzające profil zaufany ePUAP]2. Funkcję punktu potwierdzającego pełni:
1) konsul;
2) naczelnik urzędu skarbowego;
3) wojewoda;
4) Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Punktem potwierdzającym w Brzesku jest URZĄD SKARBOWY W BRZESKU, UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 16, 32-800 BRZESKO
Dane kontaktowe do centrum pomocy Użytkowników ePUAP w Centralnym Ośrodku Informatyki
- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
- Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.
Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na e-maila epuap-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:
Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu).
- Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję.
- Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe.
- Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę.
- Miejsce wystąpienia błędu: na jakim oknie/portlecie/formatce wystąpił błąd: (np. Moje konto, Moje dokumenty, Katalog usług, Repozytorium wzorów, Profil Zaufany, itp.)
- Szczegółowy opis sytuacji, która wywołuje błąd (w krokach) np.: Po zalogowaniu się do systemu i przejściu do obszaru „Moje konto”, w zakładce „Moje …., itd.
- Widok ekranu z błędem (Print Screen).
- Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu formularza kontaktowego lub wiadomości e-mail.