RAPORT O STANIE GMINY ZA 2023 R.
RAPORT O STANIE GMINY ZA 2022 R.
Zarządzenie nr 154_2023 - przedstawienie raportu
RAPORT O STANIE GMINY ZA 2021 R.
Zarządzenie 150/2022 Burmistrza Brzeska z dnia 27 maja 2022 r.
RAPORT O STANIE GMINY ZA 2020 R.
Obowiązek sporządzenia raportu o stanie gminy wynika ze znowelizowanej ustawy o samorządzie gminnym.
Na podstawie art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) Burmistrz przedstawia Radzie Miejskiej
w Brzesku Raport o stanie Gminy Brzesko za rok 2020 - w terminie do dnia 31 maja 2021 r.
Rada Miejska rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Miejskiej w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie mogą zabierać głos mieszkańcy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób do Przewodniczącej Rady Miejskiej
w Brzesku, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Szczegóły odnoszące się procedur określone ustawą o samorządzie gminnym (art. 28aa.)
Termin sesji Rady Miejskiej w Brzesku zostanie podany do publicznej wiadomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami.