Rada Miejska w Brzesku
IX Sesja w dniu 27 listopada 2024 r. godz. 10:00
Radni – Sesja
Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję IX SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:
27 listopada 2024 r. (środa) - godz. 10:00
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51
Proponowany porządek posiedzenia sesji:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
- Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 30 października 2024 r.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2024;
- zmiany uchwały Nr LXX/525/2023 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 grudnia 2023 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2024 - 2041;
- pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- wysokości stawek podatku od nieruchomości;
- określenia inkasentów i stawek prowizyjnego ich wynagradzania za inkaso podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości;
- przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzesko na rok 2025 z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- rozpatrzenia skargi;
- rozpatrzenia skargi;
- przekazania wniosku.
9. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
10. Interpelacje Radnych.
11. Zapytania radnych.
12. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
13. Wolne wnioski i zapytania.
14. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
(-) mgr Adrian Zaleśny