Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)
ogłaszam
o podjęciu uchwały Nr LXXII/548/2024 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 lutego 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Brzesko oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Wnioski do ww. planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko można składać do 30 września 2024 roku, w formie:
- papierowej na adres: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko lub
- elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (e-mail: umbrzesko@brzesko.pl, ePUAP: /077a4ctkxc/skrytka).
Wnioski do projektu planu ogólnego należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) dostępnym do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Brzesku: Plan ogólny Gminy Brzesko
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Burmistrz Brzeska
(-) Tomasz Latocha
Klauzula informacyjna:
- Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Obwieszczenie.
- Administratorem podanych we wniosku danych osobowych jest Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko i są one podawane w celu składania uwag i wniosków do projektu.
- Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Brzesku, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.
- Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
- Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
- Podstawę prawną przetwarzania podanych danych stanowi art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) wraz z rozporządzeniem, tzn. dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
- Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: inspektor@cbi24.
Druk wniosku oraz materiały pomocnicze dostępne pod linkiem:
https://bip.malopolska.pl/umbrzeska,m,440309,plan-ogolny-gminy-brzesko.html