Rada Miejska w Brzesku
Sesja w dniu 28 sierpnia 2024, godz. 09:00
Miejsce posiedzenia: sala posiedzeń UM w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51.
Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję VI Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień:
28 sierpnia 2024 r. (środa) - godz. 09:00
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku
ul. Bartosza Głowackiego 51
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 31 lipca 2024 r.
- Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Blok oświatowy:
1) Informacja na temat stanu przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2024/2025;
2) Miejskie Centrum Obsługi Oświaty – informacja o działalności Centrum za 2023 r.
i I półrocza 2024 r.;
3) Zapoznanie się z informacją o działalności przedszkoli i szkół prowadzonych przez inne podmioty niż jednostka samorządu terytorialnego – Gmina Brzesko,
w tym: o wysokości przekazanej dotacji za 2023 r. oraz I półrocze 2024 r. -
w świetle uchwały Nr XLIX/2018/354/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia
7 marca 2018 r.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2024 ;
- zmiany uchwały Nr LXX/525/2023 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 grudnia 2023 r.
w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2024 - 2041; - zarządzenia wyborów do władz organów jednostek pomocniczych Gminy Brzesko.
9. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
10. Interpelacje Radnych.
11. Zapytania radnych.
12. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
13. Wolne wnioski i zapytania.
14. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Brzesku
(-) mgr Adrian Zaleśny