Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

V Sesja Rady Miejskiej w Brzesku

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję V SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:


31 lipca 2024 r. (środa) - godz. 09:00
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51

 

Proponowany porządek posiedzenia sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
  4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniach 26 czerwca 2024 r. i 15 lipca 2024 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  7. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Brzesko w 2023 r. (Komenda Policji w Brzesku, Państwowa Straż Pożarna w Brzesku, Ochotnicza Straż Pożarna).
  8. Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w I półroczu 2024 r.
  9. Zapoznanie się i ocena raportu z wykonania w 2023 roku gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii i efektów jego realizacji.
  10. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1. zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brzesko udostępnionych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;
    2. zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego programu Rewitalizacji Gminy Brzesko na lata 2022-2029;
    3. udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Marii Magdaleny i św. Stanisława BM w Szczepanowie na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
  12. Interpelacje Radnych.
  13. Zapytania radnych.
  14. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
  15. Wolne wnioski i zapytania.
  16. Zamknięcie obrad sesji.

 

 Przewodniczący Rady Miejskiej  w Brzesku

  (-)  mgr Adrian Zaleśny