Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję V SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:
31 lipca 2024 r. (środa) - godz. 09:00
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51
Proponowany porządek posiedzenia sesji:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
- Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniach 26 czerwca 2024 r. i 15 lipca 2024 r.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Brzesko w 2023 r. (Komenda Policji w Brzesku, Państwowa Straż Pożarna w Brzesku, Ochotnicza Straż Pożarna).
- Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w I półroczu 2024 r.
- Zapoznanie się i ocena raportu z wykonania w 2023 roku gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii i efektów jego realizacji.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brzesko udostępnionych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;
- zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego programu Rewitalizacji Gminy Brzesko na lata 2022-2029;
- udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Marii Magdaleny i św. Stanisława BM w Szczepanowie na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania radnych.
- Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku
(-) mgr Adrian Zaleśny