Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Zarządzenie Nr 313/2022 Burmistrza Brzeska z dnia 21.10.2022r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie projektu uchwały Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie rocznego programu współpracy Gminy Brzesko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.
Na podstawie art.5a ust.1 i art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022r. poz.559 ze zm.) oraz na podstawie Uchwały Nr IV/17/2010 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji w związku z art.5 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2022 r., poz.1327 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Przedmiot i cel konsultacji.
1. Postanawia się przeprowadzić konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie projektu uchwały Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie rocznego programu współpracy Gminy Brzesko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.
2. Celem konsultacji jest poznanie stanowiska sektora pozarządowego w zakresie projektu uchwały będącej przedmiotem konsultacji.

§ 2.

Czas rozpoczęcia i zakończenia konsultacji
Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 26.10.2022 r. do 07.11.2022 r.

§ 3.


Sposób przeprowadzenia konsultacji
1. Uczestnikami konsultacji są organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Brzesko.
2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie pisemnych opinii do projektu programu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia, który należy dostarczyć:

1) Przesyłką pocztową na adres Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesku,
2) osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Brzesku pok. 101,
3) pocztą e-mail: renata.pabian@um.brzesko.pl.

3. Projekt uchwały Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzesko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023 stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia. Program będzie również dostępny w Urzędzie Miejskim w Brzesku, pok.11 w godz. od 7.30 do 15.30 w dni robocze.

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej gminy Brzesko oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Brzesku


Burmistrz Brzeska
(-) mgr Tomasz Latocha

Załącznik nr 1.docx

Załącznik nr 2.pdf