Rada Miejska w Brzesku
XLV Sesja w dniu 28 lutego 2022, godz. 09:00
Radni – Sesja w trybie zdalnym
Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję XLV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień:
28 lutego 2022 r. (poniedziałek) - godz. 9.00 posiedzenie w trybie zdalnym
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
- Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniach 29 grudnia 2021r. i 26 stycznia 2022 r.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Analiza stanu funkcjonowania oświaty w Gminie Brzesko w kontekście zmian przygotowywanych przez Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Brzesko, zakresu rzeczowo - finansowego inwestycji i remontów w placówkach oświatowych Gminy Brzesko.
- Sprawozdanie na temat wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na 2022 rok;
- zmiany Uchwały Nr XLIII/338/2021 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 grudnia2021r.
w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko; - udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu;
- nadania nazwy drodze wewnętrznej w Jadownikach.
11. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.
12. Interpelacje radnych.
13. Zapytania radnych.
14. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
15. Wolne wnioski i zapytania.
16. Zamknięcie obrad Sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku
(-)mgr Maria Kądziołka
XLV SESJA RADY Miejskiej w Brzesku odbędzie się dnia 28 lutego 2022 r. (poniedziałek) o godz. 9:00 w trybie zdalnego obradowania organu kolegialnego jednostki samorządu terytorialnego.
Osoba, która chciałaby wziąć udział w sesji może zgłosić do Biura Rady Miejskiej w Brzesku chęć udziału w obradach.
Ponadto chętni do udziału w sesji mają możliwość wzięcia udziału w sesji poprzez, złożenie pisemnego wniosku lub zapytania. Osoba, która chciałby przedstawić swój wniosek bądź zapytanie proszona jest do jego wcześniejszego złożenia w formie pisemnej.
Wniosek lub zapytanie winno być, opatrzone czytelnym podpisem wnioskodawcy oraz adresowany/e do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku na adres mailowy: biuro@rada.brzesko.pl lub korespondencją tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Brzesku, Biuro Rady Miejskiej ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, z dopiskiem na kopercie „sesja zdalna” (złożony najpóźniej na dzień przed terminem sesji).