Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na zadanie
Przygotowanie dokumentacji technicznej na wykonanie urządzenia wodnego - rowu melioracyjnego wraz z koniecznymi przepustami w miejscowości Jadowniki.


I. Zamawiający:
Gmina Brzesko
32-800 Brzesko, ul. Bartosza Głowackiego 51
NIP: 869-10-02-648; Tel. 14 6863100; Fax: 146630545; www.brzesko.pl
Osoba do kontaktów w sprawie zaproszenia:
Maria Zachara
Tel. 014/ 68-65-128
e-mail: maria.zachara@um.brzesko.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn.zm.). Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych. Zastosowanie znajduje Zarządzenie Nr 1/2022 Burmistrza Brzeska z dnia 03.01.2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż 130 000,00 złotych.

III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji technicznej na wykonanie urządzenia wodnego- rowu melioracyjnego wraz z koniecznymi przepustami w miejscowości Jadowniki.
Dokumentacja techniczna ma obejmować :
operat wodnoprawny,
mapę sytuacyjno- wysokościową w skali 1: 1000,
projekt techniczny,
przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim.
Inwestycja będzie prowadzona na działkach stanowiących własność Gminy Brzesko nr 2788/2, 2791/1, 2791/2 i 6164/2. Odbiornikiem wód będzie istniejący rów na działce nr 1962.

IV. Termin realizacji
Dokumentacja techniczna ma być doręczona Gminie Brzesko do 30 czerwca 2022 r.

V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Złożenie Formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1,
2. Wykazanie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie przedmiotu zamówienia poprzez okazanie wykonania przynajmniej 2 projektów technicznych o podobnym zakresie i wartości minimum 15 tys. zł każdy, wykonanych przez oferenta w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert ( załącznik nr 3) oraz załączeniem referencji potwierdzających należyte wykonanie dokumentacji.

VI. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:
Kryterium
Liczba punktów (waga) - Cena 100

VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Oferta powinna być złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: odpady@brzesko.pl w terminie do dnia 10 lutego 2022 roku do godziny 9.00
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 10 lutego 2022 roku;
3. Opis sposobu przygotowania oferty
Skan oferty podpisanej przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy należy wysłać na adres odpady@brzesko.pl.
4. Sposób porozumiewania się z Zamawiającym
Maria Zachara – Główny Specjalista
Wydział Ochrony Środowiska
Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. telefon 14 / 68 65 128,
codziennie w dniach pracy Urzędu Miejskiego w godzinach od 7.30 do 15.30
e-mail; maria.zachara@um.brzesko.pl
5. Informacje dodatkowe

1.Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 10 lutego 2022 roku.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o wynikach wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po negocjacjach.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy wg. załącznika nr2, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

6. Załączniki
1) Formularz oferty,
2) Wzór umowy,
3) Wykaz wykonanych usług