Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XXXV Sesja Rady Miejskiej

Rada Miejska w Brzesku
XXXV Sesja w dniu 26 maja 2021 r. godz. 10:00
Radni – Sesja w trybie zdalnym

 

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XXXV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 26 maja 2021 r. ( środa) - godz. 10.00 - posiedzenie w trybie zdalnym

Porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Komendanta Powiatowego Policji, Powiatowej Straży Pożarnej , Burmistrza Brzeska oraz zaproszonych gości.
  4. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji Rady Miejskiej.
  6. Analiza stanu gospodarki odpadami w Gminie Brzesko za 2020 r., zamierzenia na rok 2021 r.
  7. Analiza sprawozdań z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku i Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Brzesku za rok 2020, zamierzenia na rok 2021;
  8. Ocena zasobów Pomocy społecznej za rok 2020 oraz przyjęcie sprawozdania
    z realizacji Programu ,,Brzeska Rodzina Trzy plus ,, za rok 2020.
  9. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami  prowadzącymi  działalność pożytku publicznego za rok 2020;
  10. Analiza funkcjonowania Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty  za 2020 r.
  11. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  12. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2021;
  • zmiany uchwały Nr XXX/235/2020 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 grudnia 2020 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • udzielenia pomocy finansowej powiatowi Brzeskiemu (przebudowa drogi Nr 1430K ul. Małopolska w Jadownikach );
  • udzielenia pomocy finansowej powiatowi Brzeskiemu (przebudowa drogi Nr 1436K ul. Witosa w Jadownikach );
  • udzielenia pomocy finansowej powiatowi Brzeskiemu (budowa chodników
    w Sterkowcu i Brzesku ul. Kopernika);
  • wyrażenia zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej;
  • wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji

             dochodach gospodarstwa domowego.

  • wyrażenia zgody na utworzenie Spółki SIM Małopolska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością;
  • zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w tworzonej Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej ;
  • zasad wnoszenia , cofania i zbywania udziałów i akcji w spółkach prawa handlowego;
  • Rozpatrzenia skargi Pani A.W. na Burmistrza Brzeska.

13. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.

14. Interpelacje radnych.

15. Zapytania radnych.

16. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

17.Wolne wnioski i zapytania.

18. Zamknięcie obrad Sesji.

                                                                              

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku 

           (-)mgr Maria Kądziołka

                             

XXXV SESJA RADY Miejskiej w Brzesku odbędzie się 26 maja 2021 r. (środa) o godz. 10:00 w trybie zdalnego obradowania organu kolegialnego jednostki samorządu terytorialnego.

Mieszkańcy Gminy Brzesko mają możliwość wzięcia udziału w sesji poprzez, złożenie pisemnego wniosku lub zapytania. Mieszkaniec, który chciałby przedstawić swój wniosek bądź zapytanie proszony jest do jego wcześniejszego złożenia w formie pisemnej. Wniosek lub zapytanie winno być, opatrzone czytelnym podpisem wnioskodawcy oraz adresowany/e do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku na adres mailowy: biuro@rada.brzesko.pl (pocztę elektroniczną można przesyłać do zakończenia sesji); lub korespondencją tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Brzesku, Biuro Rady Miejskiej  ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, z dopiskiem na kopercie „sesja zdalna” (złożony najpóźniej na dzień przed terminem sesji).