Burmistrz Brzeska ogłasza nieograniczony przetarg pisemny - ofertowy dotyczący wyboru dzierżawcy szaletów publicznych w Brzesku, stanowiących mienie komunalne Gminy Brzesko, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności zgodnie z ich przeznaczeniem.
Warunki przetargu:
- Przedmiotem przetargu jest dzierżawa szaletów publicznych przy ulicy Targowej nr dz. 1465 oraz Placu Żwirki i Wigury nr dz. 1485 w Brzesku stanowiących mienie komunalne Gminy Brzesko, oraz obsługa tych szaletów.
- W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne.
- Czas trwania dzierżawy - określono: od dnia 26.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie pisemnej oferty zawierającej:
a) imię i nazwisko, nazwę i adres / siedzibę/ oferenta, nr NIP oraz nr konta bankowego, na które należy przekazać wadium w sytuacji, gdy oferent nie wygra przetargu,
b) datę sporządzenia oferty,
c) dowód wpłaty wadium,
d) oferowaną stawkę czynszu za dzierżawę obiektów szaletów publicznych - odrębnie przy ul. Targowej oraz Placu Żwirki i Wigury w Brzesku - miesięcznie – netto
e ) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu oraz treścią umowy dzierżawy i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.
5. Oferty w kopercie z napisem „Dzierżawa i obsługa szaletów publicznych w Brzesku” należy składać w Urzędzie Miejskim w Brzesku, ul. Głowackiego 51, w terminie do dnia 22 stycznia 2021 r. do godz. 9.30 .
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2021 r. (piątek) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzesku przy ul. Głowackiego 51, o godz. 10-tej, pokój nr 100.
7. Uczestnikom, którzy nie wygrają przetargu wadium zostanie zwrócone w terminie do trzech dni (roboczych) od dnia zakończenia przetargu.
8. Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Bliższe informacje udzielane są telefonicznie (tel. 0-14 68-65-124).