Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XXII Sesja Rady Miejskiej

Rada Miejska w Brzesku
XXII Sesja w dniu 27 maja 2020 r. (środa), godz.  9:00

Posiedzenie sesji odbędzie się w trybie zdalnym.

 

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.713) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z późn. zm.),  zwołuję XXII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 27 maja  2020 r. (środa) - godz. 9.00
Posiedzenie sesji odbędzie się w trybie zdalnym.

Porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i zapytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Komendanta Powiatowego Policji, Powiatowej Straży Pożarnej w Brzesku oraz zaproszonych gości.
  4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z posiedzenia odbytego w dniu 25 marca 2020 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  7. Analiza stanu gospodarki odpadami w Gminie Brzesko za 2019 rok, zamierzenia na rok 2020.
  8. Analiza sprawozdań z działalności MOK w Brzesku oraz PiMBP w Brzesku za rok 2019, zamierzenia na rok 2020.
  9. Analiza sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacja tych zadań.
  10. Sprawozdanie z działalności MOPS w Brzesku za rok 2019 r.
  11. Ocena zasobów Pomocy społecznej za rok 2019.
  12. Sprawozdanie z działalności Stowarzyszeń sportowych za 2019 r. w szczególności         w zakresie realizacji zadań Gminy Brzesko.
  13. Zapoznanie się z projektami organizacyjnymi szkół, prognoza demograficzna, analiza stanu zatrudnienia nauczycieli w placówkach oświatowych.
  14. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  15. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2020;
  • emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
  • wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzesko;
  • wyrażenia zgody na zbycie prawa ubytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej;
  • przekazania do Wojewódzkiego Sadu Administracyjnego w Krakowie skargi Pana ZB na uchwałę Rady Miejskiej w Brzesku Nr LIV/377/2010 z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych w Gminie Brzesko i ustalenia ich przebiegu.

16. Sprawozdanie z udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych za okres od sesji odbytej w dniu 29 kwietnia 2020 roku.

17. Interpelacje radnych.

18. Zapytania radnych.

19. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

20. Wolne wnioski i zapytania.

21. Zamknięcie obrad Sesji.

 

Protokół z sesji odbytej w dniu 25 marca 2020 r. znajduje się do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brzesku  ul. Głowackiego 51 p.130.

     

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku

 

(-)mgr Maria Kądziołka