Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XXI Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XXI Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 29 kwietnia  2020 r. ( środa) - godz.9.00.
Posiedzenie sesji odbędzie się w trybie zdalnym. Równocześnie informuję iż na uzasadniony wniosek Radnego istnieje możliwość uczestnictwa w posiedzeniu Rady Miejskiej w budynku UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.

Porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Komendanta Powiatowego Policji, Powiatowej Straży Pożarnej w Brzesku oraz zaproszonych gości.
  4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z posiedzenia odbytego w dniu 26 lutego 2020 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o podejmowanych działaniach związanych z zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy w okresie trwającej pandemii koronowirusa.
  6. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej podjętych w dniu 26 lutego 2020 r. i 25 marca 2020 r.
  7. Informacja na temat stanu zaawansowania prac nad zmianami planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzesko.
  8. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  9. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2020;
  • zmiany uchwały Nr XVII/136/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego;
  • udzielenia dotacji celowej  SPZOZ w Brzesku;
  • odstąpienia od dochodzenia należności cywilnoprawnych przypadających Gminie Brzesko lub jej jednostkom organizacyjnym z tytułu oddania nieruchomości
    w najem lub dzierżawę, za okres stanu epidemii, w tym odsetek od zaległości oraz należności z tytułu rekompensaty, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia
    8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych,  w stosunku do przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19.
  • zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzesko.

 10. Interpelacje radnych.

11. Zapytania radnych.

12. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

13. Wolne wnioski i zapytania.

14. Zamknięcie obrad Sesji.

 

Protokół z sesji odbytej w dniu 26 lutego 2020 r. znajduje się do wglądu w UM w Brzesku  ul. Głowackiego 51 p.130

                             

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku

(-)mgr Maria Kądziołka