Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XVIII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 22 stycznia 2020 r. ( środa) - godz. 13:30 w sali obrad UM w Brzesku ul. Głowackiego 51
Porządek obrad sesji:- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Komendanta Powiatowego Policji, Powiatowej Straży Pożarnej w Brzesku oraz zaproszonych gości.
- Informacja na temat uwag zgłoszonych do Protokołu z obrad sesji odbytej w dniu 27 Listopada 2019.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej podjętych za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
- Zapoznaje się z planami imprez kulturalnych, koncertów oraz festynów organizowanych przez Urząd Miejski w Brzesku oraz Miejski Ośrodek Kultury w Brzesku.
- Zapoznanie się z Kalendarzem imprez sportowych na 2020 r.
- Informacja na temat zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „ Miejskie Centrum Obsługi Oświaty” w Brzesku oraz nadania jej statutu;
- przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie skargi Wojewody Małopolskiego wraz z odpowiedzią na skargę;
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2020;
- zmiany uchwały Nr XVII/136/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko.
- przyjęcia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Brzesku na rok 2020;
- przejęcia od Zarządu Dróg Powiatowych zadania publicznego zarządzania drogą powiatową;
- udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
- określenia inkasentów i stawek prowizyjnego ich wynagradzania za inkaso podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości;
- zamiaru przekształcenia Szkoły Muzycznej I Stopnia w Brzesku poprzez zmianę siedziby;
- zamiaru likwidacji Szkoły Filialnej w Wokowicach wchodzącej w skład Publicznej Szkoły Podstawowej w Sterkowcu;
- rozpatrzenia petycji adwokata Pani R.S. z dnia 19 listopada 2019 r. oraz z dnia 6 grudnia 2019 r.
- przekazania pisma do rozpatrzenia według właściwości.
12. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.
13. Interpelacje radnych.
14. Zapytania radnych.
15. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
16. Wolne wnioski i zapytania.
17. Zamknięcie obrad Sesji.
Protokół z obrad sesji Rady Miejskiej jest wyłożony do wglądu w Biurze Rady Miejskiej p.130 UM w Brzesku. Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku mgr Maria Kądziołka