Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.) zwołuję XLIX Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień : 28 maja 2014 roku (środa ) o godzinie 9-tej. Sesja odbędzie się w Sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku przy ul. Głowackiego 51
Proponowany porządek obrad sesji :
- Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 30 kwietnia 2014 r.
- Interpelacje radnych.
- Zapytania radnych.
- Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie Burmistrza z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Analiza sprawozdań z działalności MOK i PiMBP za rok 2013.
- Ocena stanu bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Brzesko za rok 2013.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2014;
2) zmiany Uchwały Nr XLIII/314/2013 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia27 grudnia 2013 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko.
3) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Brzesku za rok 2013 ;
4) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku za rok 2013 ;
5) w sprawie zmiany załącznika Nr 2 do Uchwały Nr XXXVII(264)2013 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 maja 2013 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV(251)3013 w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzesko.
6) rozpatrzenia skargi na bezczynność Burmistrza Brzeska.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Protokół z sesji odbytej w dniu 30 kwietnia 2014 r. jestwyłożony do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Brzesku ul. Głowackiego 51 pokój nr 130.
Podstawa prawna do urlopowania: stosownie do art. 25 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej na czas trwania posiedzenia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Brzesku
inż. Tadeusz Pasierb