- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z posiedzenia komisji odbytego w dniu 22.08.2019 r.
- Informacja na temat funkcjonowania SPZOZ w Brzesku.
- Zapoznanie się ze stanem realizacji oraz podejmowanymi działaniami związanymiz realizacją „Planu gospodarki niskoemisyjnej wraz z elementami programu ograniczenia niskiej emisji dla gminy Brzesko" przyjętego uchwałą nr XVIII/124/2015 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 listopada 2015 r. z późn.zm.).
- Przedstawienie informacji na temat planowanego utworzenia Centrum Usług Wspólnych z uwzględnieniem przewidywanej ilości etatów oraz szczegółowej lokalizacji w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Brzesku, z uwzględnieniem potrzeb szkoły.
- Informacja dyrektora Wydziału EKiS na temat arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2019/2020.
- Analiza sprawozdania z wykonania budżetu gminy Brzesko za I półrocze 2019 roku.
- Sprawy bieżące, wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie posiedzenia komisji.
- Przewodniczący komisji, mgr Bartłomiej Turlej
11.09.2019