Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję VI Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 27 Marca ( środa ) 2019 roku o godzinie 13.30. Sesja odbędzie się w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.
Proponowany porządek obrad sesji :
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji odbytej w dniu 30 stycznia i 6 lutego 2019 r.
- Interpelacje radnych.
- Zapytania radnych.
- Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od dnia 30 stycznia 2019 r.
- Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Informacja na temat planowanych działań promocyjno - kulturalnych w 2019 roku w Gminie Brzesko.
- Ocena przygotowań do realizacji inwestycji zaplanowanych na rok 2019 wraz z informacją dotyczącą planowania przestrzennego na terenie Gminy Brzesko, w tym przygotowania terenów przeznaczonych pod tzw. „Strefy Aktywności Gospodarczej – stan realizacji i przygotowań.
- Ocena stanu sportu i wykorzystania obiektów sportowych w gminie.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na 2019 rok;
- zmiany Uchwały nr IV/30/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2019 r. Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
- zmiany uchwały o zarządzeniu poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagrodzenia za inkaso;
- zmiany uchwały Nr IV/31/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na budowę chodników;
- wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty na terenie Gminy Brzesko;
- określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości na terenie Gminy Brzesko;
- wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości;
- zmiany uchwały nr XII/50/90 Rady Narodowej Miasta i Gminy w Brzesku z dnia 21 marca 1990 r;
- przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzesko w 2019 r.;
- zmiany uchwały Nr IX/47/2015 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia stref płatnego parkowania na terenie Gminy Brzesko, ustalenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w tych strefach, ustalenia opłat dodatkowych za nieuiszczenie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefach płatnego parkowania i sposobu pobierania tych opłat;
- wyboru radnych do składu komisji opiniującej wnioski o stypendia sportowe za osiągnięte wyniki sportowe;
- powierzenia Gminie Nowy Targ realizacji zadania pn.”partnerski projekt montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gmin: Nowy Targ, Miasta Nowy Targ, Czorsztyn, Łapsze Niżne, Brzesko, Alwernia, Babice, Chrzanów, Libiąż oraz Trzebinia.”
- wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad Sesji.
Protokoły z obrad sesji odbytych w dniach 30 stycznia i 6 lutego 2019 roku są wyłożone do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brzesku p. nr 130.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku
mgr Maria Kądziołka