- Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów z sesji odbytych w dniu 30 maja i 27 czerwca 2018 roku.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Ocena stanu zadłużenia Gminy. Stan ściągalności podatków i opłat lokalnych.
- Informacja na temat przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2018/2019.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- określenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- wprowadzenia ograniczeń w godzinach nocnej sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży.
- przeprowadzenia konsultacji społecznych;
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2018;
- w sprawie zmiany uchwały Nr XLVIII/346/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko,
- w sprawie zmiany Uchwały Nr L/360/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na budowę chodników;
- utworzenia odrębnych obwodów głosowania;
- nadania nazwy „Skwer Ks. Ignacego Piwowarskiego”;
- wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej z zaliczeniem nakładów poczynionych na działce przez nabywającego;
- wyrażenia zgody na przedłużenie umowy najmu pomieszczeń zlokalizowanych w budynku administracyjnym w Brzesku przy ul. Głowackiego 51 stanowiącym współwłasność Gminy Brzesko i Starostwa Powiatowego;
- zmiany uchwały Nr LV/386/2010 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 kwietnia 2010r. w sprawie zasad zaspokajania potrzeb mieszkaniowych członków wspólnoty samorządowej Gminy Brzesko oraz kryteriów wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności;
- ustalenia opłat za świadczenia udzielone przez przedszkola oraz oddziały przedszkolne przy szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzesko;
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.