Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.1875 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję LII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 30 maja ( środa ) 2018 roku o godzinie 10.0. Sesja odbędzie się w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.
Proponowany porządek obrad sesji :- Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Uroczyste wręczenie nagród laureatom zawodów kręglarskich i pływackich.
- Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 28 marca 2018 roku.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Roczna analiza sprawozdań z działalności MOK i PiMBP za rok 2017. ( inf.email)
- Sprawozdanie z działalności Policji i Straży Pożarnej – informacja o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego za 2017 r. ( inf.email)
- Informacja nt. aktualnej sytuacji na rynku pracy w Gminie Brzesko.( inf.email)
- Analiza sprawozdania ze współpracy i wykorzystania środków budżetowych przez organizacje pozarządowe. ( inf.email)
- Realizacja Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2017 r. ( inf.email)
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2018;
- zmiany uchwały Nr XLVIII/346/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia31 stycznia 2018 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
- udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na dofinansowanie realizacji programów zdrowotnych;
- zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagrodzenia za inkaso;
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.