Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.1875 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję LI Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 25 KWIETNIA ( środa ) 2018 roku o godzinie 10.00
Sesja odbędzie się w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.
Proponowany porządek obrad sesji :- Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Uroczyste wręczenie nagród sportowcom Klubu ELITA.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej na temat realizacji wniosku Rady Miejskiej dot. przekazania pliku nagrania z posiedzenia Rady Nadzorczej MPEC w dniu 19 marca 2018 r. przez Burmistrza Brzeska oraz wątpliwości prawnych dotyczących powołania Zastępcy Prezesa Spółki MPEC.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Ocena stanu sportu i wykorzystania obiektów sportowych w gminie. ( Inf.email)
- Współpraca z miastami partnerskimi – podsumowanie roku 2017 oraz zamierzenia na rok 2018. ( Inf.email)
- Omówienie sprawozdania z funkcjonowania MOPS za okres 2017 r. ( Inf.email)
- Bieżąca informacja nt. obowiązujących stawek w ramach systemu gospodarowania odpadami w Gminie Brzesko. ( Inf.email)
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2018;
- zmiany uchwały Nr XLVIII/346/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia31 stycznia 2018 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
- podziału Gminy Brzesko na stałe obwody głosowania , ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych;
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.