1) wyrażenia zgody na bezprzetargowe wydzierżawienie nieruchomości położonych w obrębie Mokrzyska – Bucze;
2) przyjęcia planów pracy komisji Rady Miejskiej w Brzesku na rok 2018;
3) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości:
4) nadania nazwy dla ronda położonego w Brzesku;
5) przyjęcia ograniczonego zarządzania drogą krajową nr 94g w zakresie realizacji utrzymania ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 94g z drogą powiatową nr 1435K w miejscowości Brzesko;
6) zmiany Uchwały XLV/324/2014 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 stycznia 2014 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do nieodpłatnej pomocy w zakresie dożywiania w latach 2014-2020 oraz określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia w formie dożywiania;
7) zmiany uchwały nr XIII/85/2015 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 sierpnia 2015 r. w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych na terenie Gminy Brzesko na lata 2015-2020;
8) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu „Senior+” w Brzesku ul. Okocimska 44;
9) rozpatrzenia skargi na Burmistrza Brzeska;
10) trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji;
11) przekształcenia oddziałów przedszkolnych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 im. Ignacego Łukasiewicza w Brzesku w Publiczne Przedszkole nr 2 w Brzesku i utworzenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Brzesku, przekształcenia oddziałów przedszkolnych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 im. św. Jana Pawła II i Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Jadownikach w Publiczne Przedszkole nr 2 w Jadownikach i utworzenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Jadownikach.
12) Uchwała Budżetowa Gminy Brzesko na rok 2018;
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
- przedstawienie opinii wszystkich Komisji;
- odczytanie stanowiska Komisji Gospodarki Finansowej;
- przedstawienie stanowiska Burmistrza i ewentualnej autopoprawki;
- głosowanie autopoprawki Burmistrza;
- głosowanie poprawek nieuwzględnionych przez Burmistrza w autopoprawce, zgłoszonych przez radnych;
- głosowanie projektu uchwały budżetowej w brzmieniu obejmującym przegłosowane autopoprawki .
13) Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.14. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.15. Wolne wnioski i zapytania.16. Zamknięcie obrad sesji.PROTOKÓŁ Z SESJI RADY MIEJSKIEJ JEST WYŁOŻONY DO WGLĄDU W BIURZE RADY MIEJSKIEJ W BRZESKU UM UL.GŁOWACKIEGO 51Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku - mgr Krzysztof Ojczyk