Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.1875 ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję XLIII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 25 października ( środa ) 2017 roku o godzinie 10.00. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51
Proponowany porządek obrad sesji :- Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 27 września 2017 r.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Informacja o stanie środowiska na terenie Gminy Brzesko. ( inf. email)
- Ocena stanu sanitarnego i estetycznego miasta Brzeska ze szczególnym uwzględnieniem terenów zielonych.( inf. email)
- Działalność Gminy Brzesko w zakresie pozyskiwania inwestorów i pomocy lokalnym przedsiębiorcom. ( inf. email)
- Bieżąca informacja na temat wykorzystywania dotacji i programów unijnych. ( inf. email)
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej dotycząca oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia (art. 24”h” ust. 12 ustawy o samorządzie gminnym).
- Informacja Burmistrza Brzeska dotycząca oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia (art. 24”h” 12 ustawy o samorządzie gminnym).
- Informacja Prezesa Spółki RPWiK w Brzesku na temat proponowanych stawek opłat za wodę i ścieki w 2018 roku.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
- zmiany uchwały Nr XXXIV/235/2017 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia30 stycznia 2017 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
- emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania i wykupu;
- zmiany uchwały Nr LVIII/395/2010 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania i wykupu;
- zmiany nazwy ulicy „ Wincentego Zydronia” na ulicę „Ciepłą” w Brzesku;
- nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w Brzesku ;
- określenia rodzaju dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Brzesko w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, sposób ich świadczenia oraz wysokość cen za te usługi;
- szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzesko;
- wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty na terenie Gminy Brzesko;
- regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzesko;
- górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy pozbywają się z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych, oraz właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy Brzesko;
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.