- Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 30 maja 2017 r.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
- zmiany uchwały Nr XXXIV/235/2017 R ady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2017 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
- wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Brzesko;
- zmiany § 1 Uchwały Nr LVI/392/2010 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Jadownikach;
- wyrażenia zgody na użyczenie nieruchomości.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.