Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn.zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję XXXV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 22 Lutego ( środa) 2017 roku o godzinie 10.00. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51
Proponowany porządek obrad sesji :
- Otwarcie Sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzeskui stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie Protokołów z sesji odbytych w dnia 28 grudnia 2016 r oraz30 stycznia 2017 roku.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Roczne sprawozdanie z działalności Rady Seniorów Gminy Brzesko.
- Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z prac Związku Międzygminnego d/s Wodociągów i Kanalizacji za rok 2016.( inf.email)
- Informacja na temat planowanych działań promocyjno-kulturalnychw 2017 roku w Gminie Brzesko.( inf.email)
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
- udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na budowę chodników;
- udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na dofinansowanie realizacji programów zdrowotnych;
- projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
- przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Brzesko na lata 2016 -2022;
- przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- wyrażenia zgody na zawarcie na czas nieoznaczony kolejnej umowy najmu dotyczącej lokalu użytkowego stanowiącego część nieruchomości zabudowanej, położonej w Brzesku, przy ul. Kościuszki nr 2;
- Wyrażenia zgody na zawarcie na czas nieoznaczony kolejnej umowy najmu dotyczącej lokalu użytkowego stanowiącego część nieruchomości zabudowanej, położonej w Brzesku, przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 2.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej p. Nr 13 UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku mgr Krzysztof Ojczyk`