Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XXXII Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z póź.zm.) zwołuję XXXII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień:  30 Listopada 2016 roku ( środa ) o godzinie 9:00.  Sesja odbędzie się w Sali Audytoryjnej Regionalnego Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Brzesku Plac Targowy 10.

 Proponowany porządek obrad sesji : 
  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wręczenie stypendiów Burmistrza Brzeska dla uczniów za wybitne osiągnięcia naukowe, sportowe i kulturalne.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Zapytania Radnych.
  6. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  7. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjnei międzysesyjne.
  1. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  2. Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
  3. Sprawozdanie z działalności Społecznej Komisji Mieszkaniowej za okres od ostatniej sesji.
  4. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  5. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
  6. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów w szkołach prowadzonych przez gminę.( inf. email)
  7. Informacja Przewodniczącego   Rady   Miejskiej   dotycząca   oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia (art. 24”h” ust. 12 ustawy o samorządzie gminnym).
  8. Informacja Burmistrza  Brzeska  dotycząca  oświadczeń  majątkowych  osób zobowiązanych  do  ich  złożenia  (art.  24”h”    12  ustawy  o  samorządzie gminnym).
  9. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2016;
  • zmiany Uchwały Nr XXI/148/2016 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 stycznia 2016 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru w Gminie Brzesko o nazwie „ Brzesko – Granice”;
  • uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru w Gminie Brzesko o nazwie Dzielnica Przemysłowa”;
  • zmiany Uchwały Nr XXXI/212/2016 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 26 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia stref płatnego parkowania na terenie Gminy Brzesko , ustalenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w tych strefach , ustalenia opłat dodatkowych za nieuiszczenie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefach płatnego parkowania i sposobu pobierania tych opłat (Dz.U.Woj. Małop. z 2016 r. poz. 6102);
  • wysokości stawek podatku od nieruchomości;
  • określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji dla celów podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego;
  • wprowadzenia wspólnej obsługi dla jednostek organizacyjnych Gminy Brzesko;
  • przyjęcia Programu Współpracy Gminy Brzesko z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2017;
  • przystąpienia Gminy Brzesko do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji na lata 2016 – 2022;
  • wspólnej realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Poręba Spytkowska wraz z magistralą – ETAP IV „;
  • nadania tytułu honorowego „ Medal na Wstędze za Zasługi dla Miasta Brzeska”;
  • zasad i trybu postępowania przy nadawaniu tytułów :” Honorowy Obywatel Miasta Brzeska „ i „ Medal na Wstędze za Zasługi dla Miasta Brzeska”.
  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  3. Wolne wnioski i zapytania.
  4. Zamknięcie obrad sesji.
  

 Przewodniczący Rady     Miejskiej w Brzesku

                                                                                     mgr Krzysztof Ojczyk