BURMISTRZ BRZESKA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO/A PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W BRZESKU, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko - podinspektor (1/2 etatu) w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Komunalnej (Referat Budownictwa i Inwestycji Komunalnych). Data ogłoszenia: 20 stycznia 2014 r.
Wykształcenie: wyższe
1. Wymagania niezbędne:
A) obywatelstwo polskie,
B) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
C) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
D) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
E) uprawnienia budowlane architektoniczno – urbanistyczne.
2. Wymagania dodatkowe:
A) udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z nadzorowaniem działań związanych z urbanistyką lub wykonywaniem prac budowlanych, bądź koordynowaniem, projektowaniem prac budowlanych,
B) Znajomość ustawy prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu, zagospodarowaniu przestrzennym
C) Biegła obsługa komputerowych programów biurowych.
D) Prawo jazdy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A/ Opiniowanie ofert inwestycyjnych w zakresie rozwoju architektonicznego Gminy Brzesko.
B/ Opiniowanie koncepcji projektów architektonicznych.
C/ Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzjio ustaleniu warunków zabudowy.
D/ Udział w pracach związanych ze sporządzeniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszarów Gminy Brzesko.
E/ Udział w pracach związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów Gminy Brzesko.
F/ Przygotowywanie materiałów koncepcyjnych w zakresie architektury.
G/ Nadzór nad działaniami związanymi z ładem urbanistycznym na terenie Gminy ze szczególnym uwzględnieniem:
- ładu przestrzennego i architektury obiektów,
- wymogów ochrony środowiska przyrodniczego,
- wymogów osób niepełnosprawnych,
- wymogów ochrony konserwatorskiej i dóbr kultury.
H/ Nadzorowanie lokalizacji reklam, szyldów, kolorystyki elewacji oraz innych elementów architektury i urbanistyki, związanych z estetyzacją miasta.
I/ Rozpatrywanie wniosków senatorów, posłów, radnych, komisji rady, organizacji społecznych mieszkańców oraz przygotowywanie propozycji dotyczących ładu urbanistycznego na terenie Gminy.
J/ Przyjmowanie stron, udzielanie im niezbędnych wyjaśnień i informacji oraz załatwianie skarg i postulatów przekazanych do rozpatrzenia.
K/ Współdziałanie z innymi wydziałami w celu prawidłowej i skutecznej realizacji zadań Urzędu.
L/ Przestrzeganie zasad wynikających z obowiązujących w Urzędzie instrukcji kancelaryjnej, archiwizacyjnej dokumentów.
Ł/ Przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i jej komisji w zakresie działania referatu.
4. Warunki pracy:
Praca biurowa, stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, telefon), praca w terenie. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe. Do uciążliwych czynników występujących na stanowisku należą: wymuszona pozycja ciała, obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego, obciążenie wzroku, presja czasu. Występują bariery architektoniczne utrudniające dostępdo pomieszczeń biurowych (brak windy).
Godziny pracy: 20 godzin w tygodniu do indywidualnego ustalenia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ww. ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw Urzędzie Miejskim w Brzesku w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznejoraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku aktualnego zatrudnienia.
- Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o treści:
„Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr223, poz. 1458 z późn. zm.).
- Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz 1458 z późn. zm.).
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać pocztą do 31 stycznia 2014 r.
(decyduje data stempla urzędu pocztowego).
pod adresem:
Urząd Miejski w Brzesku, ul. Głowackiego 51 (sekretariat, nr pok. 101), 32-800 Brzesko
z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Komunalnej- Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych”.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych będą o tym fakcie informowane listownie lub drogą e-mailową.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne tj.: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia kandydata winny być opatrzone podpisem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 014/6863100 wew.114.
ZARZĄDZENIE NR 17/2014
BURMISTRZA BRZESKA
z dnia 20.01.2014
W sprawie wszczęcia procedury naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Komunalnej, Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Brzesku. Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r.Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:§ 1.
1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Wydziale Infrastruktury Techniczneji Komunalnej, Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych w Urzędzie Miejskim w Brzesku.2. Ogłoszenie o naborze na stanowisko, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.§ 2.
Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wyżej wymienione stanowisko powołuje się Komisję Rekrutacyjną zwaną „Komisją” w następującym składzie:- Pan Stanisław Sułek – Sekretarz Gminy – Przewodniczący Komisji
- Pan Bogdan Dobranowski – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Komunalnej – Członek Komisji
- Pan Antoni Staszczyk – Kierownik Referatu Budownictwa i Inwestycji Komunalnych – Członek Komisji
- Pani Iwona Owca – Kierownik Zespołu ds. Kadr – Sekretarz Komisji
§ 3.
1. Postępowanie przed Komisją jest jednoetapowe.2. Nabór obejmuje rozmowę kwalifikacyjną, której celem jest nawiązanie bezpośredniego kontaktuz kandydatem oraz weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.3. Szczegółowe zasady postępowania Komisji określa Regulamin naboru pracownikówna wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Brzesku oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Brzesko wprowadzony Zarządzeniem Nr 288/2009 Burmistrza Brzeskaz dnia 01 grudnia 2009 r. z późn. zm.§ 4.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Kierownikowi Zespołu ds. Kadr.§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.