BURMISTRZ BRZESKA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO/A PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W BRZESKU, ul. GŁOWACKIEGO 51, 32-800 BRZESKO - podinspektor lub inspektor (1 etat) w referacie Geodezji i Gospodarowania Mieniem, Wydział Geodezji, Gospodarowania Mieniem i Rolnictwa
Data ogłoszenia: 18 stycznia 2016 r.
Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji (min. licencjat)
1. Wymagania niezbędne:
A) obywatelstwo polskie,
B) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
C) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
D) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
E) co najmniej 3 lata stażu pracy w geodezji,
F) prawo jazdy kat. B,
G) znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, KPA, o samorządzie gminnym, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, o zamówieniach publicznych.
- 2. Wymagania dodatkowe:
- 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
b/ przygotowywanie zleceń na wykonywanie prac geodezyjnych,
c/ przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie prawa własności.
B/ Regulacja stanu prawnego gruntów pod budynkami wielorodzinnymi oraz budynkami użyteczności publicznej, tj.:
a/ badanie dokumentów zgromadzonych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Katrogaficznej.
b/ przygotowywanie zleceń na wykonywanie prac geodezyjnych zgodnie z opracowaną przez architekta koncepcją podziału,
c/ współpraca z Miejskim Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. odnośnie przygotowywania zebrań wspólnot mieszkaniowych w celu określenia zakresu podejmowanych uchwał dla regulacji stanu prawnego budynków mieszkalnych będących w ich zarządzie a w szczególności dotyczących wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości i określenia działki budowlanej,
d/ przygotowywanie ewentualnych wniosków do sądu w zależności od potrzeb wynikających z przebiegu i postępu prac dla uporządkowania stanu prawnego nieruchomości
C/ Prowadzenie spraw ogródków działkowych w zakresie regulacji stanu prawnego gruntów gminnych.
D/ Badanie rynku nieruchomości w celu pozyskiwania gruntów do zasobu Gminy.
E/ Przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy o zamówieniach publicznych.
F/ Czuwanie z ramienia Urzędu w sprawach zarządu nieruchomościami, w stosunku do których Komornik Sądowyprowadzi postępowanie egzekucyjne w oparciu o art. 931-941 Kodeksu Postępowania Cywilnego.
G/ Nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy Brzesko.
H/ Zbywanie nieruchomości własności Gminy Brzesko.
I/ Prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności przesyłu na nieruchomościach własności GminyBrzesko.
4. Warunki pracy:
Praca biurowa w budynku z windą i podjazdami dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, telefon), praca w terenie. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe. Do uciążliwych czynników występujących na stanowisku należą: wymuszona pozycja ciała, obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego, obciążenie wzroku, presja czasu.
Godziny pracy: od 7.30 do 15.30
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ww. ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw Urzędzie Miejskim w Brzesku w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej orazo zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
5. Wymagane dokumenty:
A) List motywacyjny.
B/ Życiorys – curriculum vitae.
C/ Kserokopie świadectw pracy, oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku aktualnego zatrudnienia.
D/ Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, a w przypadku posiadanych kwalifikacjizawodowych w geodezji i kartografii, zarządzania nieruchomościami –kserokopie tych dokumentów.
F/ Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
G/ Posiadane referencje.
H/ Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
I/ Oświadczenie o treści:
„Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dlapotrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.) wraz z podpisem kandydata.
J/ Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierzaskorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z póżn. zm.).
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać pocztą do: 02 lutego 2016 r.
(decyduje data stempla urzędu pocztowego) pod adresem:
Urząd Miejski w Brzesku
ul. Głowackiego 51 (sekretariat, nr pok. 101)
32-800 Brzesko
z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko podinspektor lub inspektor w referacie Geodezji i Gospodarowania Mieniem, wydział Geodezji, Gospodarowania Mieniem i Rolnictwa”.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych będą o tym fakcie informowane listownie lub drogą e-mailową.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne tj.: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia kandydata winny być opatrzone podpisem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 014/6865114.
ZARZĄDZENIE NR 8/2016
BURMISTRZA BRZESKA
z dnia 18 stycznia 2016 r.
W sprawie wszczęcia procedury naboru na stanowisko podinspektora lub inspektora w Referacie Geodezji i Gospodarowania Mieniem, Wydział Geodezji, Gospodarowania Mieniem i Rolnictwa.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2015, poz. 1515), w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2014, poz. 1202 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora lub inspektora w Referacie Geodezji i Gospodarowania Mieniem, Wydział Geodezji, Gospodarowania Mieniem i Rolnictwa.
2. Ogłoszenie o naborze na stanowisko, o którym mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wyżej wymienione stanowisko powołuje się Komisję Rekrutacyjną zwaną „Komisją” w następującym składzie:
- Pan Jerzy Tyrkiel – Z-ca Burmistrza – Przewodniczący Komisji
- Pani Janina Ziomek – Inspektor w Referacie Geodezji i Gospodarowania Mieniem
- Pani Iwona Owca – Kierownik Zespołu ds. Kadr- Sekretarz Komisji
§ 3.
1. Postępowanie przed Komisją jest jednoetapowe.
2. Nabór obejmuje rozmowę kwalifikacyjną, której celem jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem oraz z weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.
3. Szczegółowe zasady postępowania Komisji określa Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Brzesku oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Brzesko wprowadzony Zarządzeniem Nr 288/2009 Burmistrza Brzeska z dnia 01 grudnia 2009 r. z późn. zm.
§ 4.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Kierownikowi Zespołu ds. Kadr.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.