Urząd Miejski w Brzesku informuje, że zgodnie z art. 3 ust. 3 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. 2016 poz. 250 z późn. zm.) Gmina ma obowiązek prowadzenia ewidencji szamb i przydomowych oczyszczalni ścieków. Jednym ze sposobów pozyskania informacji jest przeprowadzenie ankiet wśród mieszkańców.
Ankiety będą dostarczone do właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Brzesko wraz z nakazami płatniczymi podatku.
Ankiety nalży złożyć w tut. Urzędzie do dnia 30 czerwca 2017 r.
Druki dostępne są również:
- w Urzędzie Miejskim w Brzesku w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska I piętro 111 oraz na Dzienniku Podawczym
- na stronie internetowej brzesko.pl w dziale Środowisko
W związku z powyższym zwracamy się do mieszkańców Gminy Brzesko z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety.
Ankietę można dostarczyć:osobiście,drogą pocztową na adres Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko,pocztą elektroniczną na adres: obslugagkos@um.brzesko.pl